flow-image
Genesys

Gartner Magic Quadrant voor contact center infrastructuur

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Gartner heeft onlangs de 2015 Magic Quadrant voor Contact Center infrastructuur uitgebracht, een jaarverslag dat verschillende contactcenter infrastructuur leveranciers analyseert. Gartner positioneert deze leveranciers op basis van de volledigheid van hun visie en hun capaciteit om te presteren.

Lees het verslag van Gartner Magic Quadrant en gebruik het om de juiste leverancier te kiezen voor de unieke contactcenter vereisten van uw bedrijf!

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Cloud-platforms, CRM, Cloud Computing, Enterprise Resource Planning (ERP), Datacenters, Business Process Management, Servicemanagement, Projectmanagement, Mobile Computing, Bedrijfssoftware, Telecom infrastructuur, Telecombeheer software

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat de desbetreffence ICT leverancier contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Genesys