flow-image
Genesys

Top 5 stappen naar een contact center van wereldklasse

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Het verbeteren van elk facet van de klantervaring is vandaag de dag een mantra geworden voor bedrijven. Het traditionele callcenter heeft plaatsgemaakt voor het contactcenter van de 21ste eeuw in een poging om de klantgerichte organisatie te verwezenlijken.

Download deze whitepaper nu en ontdek:

  • De 5 stappen die u in gedachten moet houden bij het opzetten van een contactcenter van wereldklasse in het hedendaagse tijdperk van de klant
  • 7 belangrijke capaciteiten van een moderne contactcenter oplossing

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Cloud-platforms, CRM, Cloud Computing, Enterprise Resource Planning (ERP), Datacenters, Business Process Management, Servicemanagement, Projectmanagement, Mobile Computing, Bedrijfssoftware, Telecom infrastructuur, Telecombeheer software

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat de desbetreffence ICT leverancier contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Genesys