flow-image
Genesys

Trends 2015-17: De toekomst van klantenservice

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

In het tijdperk van de klant zijn het niet de leidinggevenden die beslissen hoe klantgericht hun bedrijven zijn – de klanten doen dat. Klanten verwachten tegenwoordig een persoonlijke, pijnloze, proactieve en zelfs preventieve service.

Lees dit Forrester verslag en ontdek:

  • De top 10 klantenservice trends voor 2015-17 waar u aandacht aan moet besteden
  • De volgende stappen die u moet nemen om een gedifferentieerde klantervaring te leveren
  • Hoe u klant loyaliteit en top-line inkomsten kunt verhogen

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Cloud-platforms, CRM, Cloud Computing, Enterprise Resource Planning (ERP), Datacenters, Business Process Management, Servicemanagement, Projectmanagement, Mobile Computing, Bedrijfssoftware, Telecom infrastructuur, Telecombeheer software

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat de desbetreffence ICT leverancier contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Genesys