flow-image
ServiceNow

Een ITIL eBook die niet saai is

Deze bron is gepubliceerd door ServiceNow NL

pattern

Het leren van ITIL is niet voor iedereen weggelegd. Het onthouden van de Service Design fase van ITIL is als het beklimmen van een berg, in de sneeuw, zonder schoenen! Niet leuk dus.

Om deze fase te leren wordt u gevraagd om bepaalde termen hardop te herhalen, diagrammen te tekenen en uzelf te uiten door middel van een interpretatieve dans.

Oké dat laatste is een grapje, maar het punt is dat je meer dan één gedeelte van je hersenen zult moeten gebruiken. In dit eBook wordt dieper ingegaan op:

 

• Service Design – wat het is en wat het niet is

• Vertalingen van ITIL – woordenlijst definities (op een aangename manier)

• Zeven Service Design processen om bepaalde vereisten te identificeren en voor de levering van bepaalde diensten te zorgen

pattern

Gerelateerde categorie├źn
IT-beheer, Cloud Computing, Big Data, BYOD, Data Warehousing, Big Data, Business Intelligence (BI), BYOD, IT-consumerization, Cloud Computing, Compliance, Content Management Systems (CMS), Data Management, Enterprise Resource Planning (ERP), Financiën & Financieel Beheer, Infrastructuurbeheer, Datacenters, Service Level Management, Business Process Management, Virtualisatie, Servicemanagement, Projectmanagement, Document Management, BYOD, Data Warehousing, Infrastructuur

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat de desbetreffence ICT leverancier contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu