

Hogere klanttevredenheid, verkoop en betrokkenheid van medewerkers met Genesys AI
Deze bron is gepubliceerd door Genesys
Het implementeren van artificial intelligence (AI) is één van de belangrijkste dingen waarmee je de concurrentie kan voorblijven – vandaag en op de langere termijn.
Hoewel veel bedrijven AI gebruiken voor interacties in klantenservice heeft het een toegevoegde waarde voor de hele organisatie.
Ga een stap verder met AI met Genesys, waar het in ons hele portfolio is verwerkt. Automatiseer informatie, processen, inzichten en trends – en combineer dat met kracht van uw medewerkers voor een maximaal resultaat.
IT-beheer, Software, Big Data, Business Intelligence (BI), BYOD, IT-consumerization, Cloud Computing, Compliance, Content Management Systems (CMS), Data Management, Enterprise Resource Planning (ERP), Financiën & Financieel Beheer, Infrastructuurbeheer, Datacenters, Service Level Management, Business Process Management, Virtualisatie, Servicemanagement, Projectmanagement, Document Management, Apple, Data Warehousing, Contact center, Zorg, Infrastructuur, Cloud

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.
Download nuMeer bronnen van Genesys

Maximaliseer de investering in Customer Experience met Contact Center as a Service (CCaaS)

Genesys voorgeschreven migratie: De kunst van vereenvoudigde migratie met beproefde ROI