flow-image
Genesys

Hogere klanttevredenheid, verkoop en betrokkenheid van medewerkers met Genesys AI

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Het implementeren van artificial intelligence (AI) is één van de belangrijkste dingen waarmee je  de concurrentie kan voorblijven – vandaag en op de langere termijn.

Hoewel veel bedrijven AI gebruiken voor interacties in klantenservice heeft het een toegevoegde waarde voor de hele organisatie.

Ga een stap verder met AI met Genesys, waar het in ons hele portfolio is verwerkt. Automatiseer informatie, processen, inzichten en trends – en combineer dat met kracht van uw medewerkers voor een maximaal resultaat.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
IT-beheer, Software, Big Data, Business Intelligence (BI), BYOD, IT-consumerization, Cloud Computing, Compliance, Content Management Systems (CMS), Data Management, Enterprise Resource Planning (ERP), Financiën & Financieel Beheer, Infrastructuurbeheer, Datacenters, Service Level Management, Business Process Management, Virtualisatie, Servicemanagement, Projectmanagement, Document Management, Apple, Data Warehousing, Contact center, Zorg, Infrastructuur, Cloud

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Genesys