

Blik op de toekomst: Van promoten naar voorspellen
Deze bron is gepubliceerd door Avanade
Als kunstmatige intelligentie en machinaal leren in de marketingtechnologiestack worden geïntegreerd, kunnen ze interne bedrijfsprocessen versnellen, handmatig giswerk verminderen en aspecten van de klantbeleving verbeteren.
Maar bedrijven kunnen kunstmatige intelligentie alleen implementeren als ze voldoende inzicht hebben in klantbeleving, personalisatie en gegevensanalyse. Dit whitepaper bespreekt vier stappen die bedrijven kunnen ondernemen om hun klantbeleving te verbeteren met behulp van marketingtechnologie.
Download nu om meer te weten te komen!
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Cloud Computing, Hybrid Cloud, Bedrijfscloud, Cloud-platforms, SaaS, Cloud-opslag, CRM, ERP, Cloud Computing, Cloudnetwerk, Cloud ERP, Cloud