flow-image
LogMeIn

De voordelen van het humaniseren van de service desk

Deze bron is gepubliceerd door LogMeIn

pattern

Hoe verzekeren we dan de service die geleverd wordt nog steeds menselijk is? Hoe kan service de persoonlijke touh onderhouden wanneer het geleverd wordt door live chat of zonder enige menselijke interactie (denk aan zelf hulp)? Lees deze whitepaper voor de antwoorden op deze vragen en meer.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Mobile Computing, BYOD, Mobile Device Management (MDM), Mobiliteit, iOS8, Android, IT-consumerization, Mobile Computing, Mobiliteitsoplossingen, Bluetooth, BYOA, Apple, Mobiele beveiliging, Bedrijfsmobiliteit

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat de desbetreffence ICT leverancier contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Download nu