flow-image
Genesys

Modernisering van het Contactcentrum van de overheid: Drie praktische stappen

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Wanneer burgersvandaag de dag met de overheid samenwerken, verwachten ze hetzelfde hoge niveau van klantenservice dat ze ontvangen van succesvolle bedrijven in het bedrijfsleven. Of ze nu vragen hebben of transacties moeten uitvoeren, burgers willen dat de overheid voor een snelle en eenvoudige oplossing zorgt. 

Download dit rapport nu om uit te vinden hoe u een verouderd systeem kunt gaan vervangen door een platform dat een uitstekende klantenservice ondersteunt.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Contact center

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu