flow-image
Genesys

Frost Radar™: Europees contactcentrum als dienstenmarkt, 2020

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

In de afgelopen jaren is de op de cloud gebaseerde technologie voor contactcentra robuuster geworden en biedt deze toegang tot alle functies die on-premise oplossingen bieden, met als bijkomend voordeel dat ze via het internet worden gehost, waardoor bedrijven snel diensten kunnen inzetten in meerdere geografische gebieden.

De COVID-19 pandemie heeft een tweezijdige impact op CCaaS-leveranciers. Verkopers profiteren van meer toepassing van cloudtechnologieën door een verschuiving naar thuiswerkmodellen; zij worden echter beïnvloed door de negatieve impact die de crisis heeft op veel klanten, met name die welke actief zijn in de horeca, het toerisme, het transport en de outsourcingsector. CCaaS-leveranciers die videochatkanalen hebben geïntroduceerd, zien een positief effect in termen van omzetgroei.

pattern

Gerelateerde categorieën
Contact center

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu