flow-image
Genesys

Het contactcentrum op basis van AI

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Het contactcentrum op basis van AI Contactmomenten tijdens de hele klantreis.

Kunstmatige intelligentie (artificial intelligence of AI) verandert onze wereld. Van levensreddende medische diensten tot interpersoonlijke connectiviteit: de vele voordelen van toegepaste AI beginnen pas net hun vruchten af te werpen.

Het toepassen van AI helpt uw bedrijf om in contact te komen, te communiceren en een relatie op te bouwen met klanten. Met de kracht van Genesys AI op basis van data-integratie, analyse en machinaal leren kunt u de betrokkenheid van de klant personaliseren en voortdurend verbeteren.

Laten we een gemeenschappelijk klantscenario doorlopen om te zien hoe AI helpt:

  • Klantgegevens tijdens alle contacten combineren
  • Klant- en werknemerservaringen op basis van AI in real time orkestreren
  • Betrokkenheid voortdurend personaliseren tijdens de hele klantreis

Met de juiste hulpmiddelen hoeft het optimaliseren van klant- en werknemersreizen niet complex te zijn.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
ERP, Compliance, Apple, Contact center, Cloud, Artificial Intelligence

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu