flow-image
Okta

De klantervaring transformeren met een moderne CIAM-oplossing (Customer Identity and Access Management)

Deze bron is gepubliceerd door Okta

pattern

Als gevolg van de digitale transformatie van klantenervaringen wordt elk bedrijf tegenwoordig een technologiebedrijf. Ondanks een wildgroei aan apparaten, snel veranderende eisen van klanten en hogere verwachtingen van klanten op het gebied van beveiliging en privacy moeten bedrijven manieren vinden om ervoor te zorgen dat hun klanten altijd en op elk apparaat veilig gebruik kunnen maken van hun apps of diensten.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
CRM, ERP, Compliance, CRM, SAN, Cloud

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Okta contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Okta websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Okta