flow-image
Genesys

Maximaliseer de investering in Customer Experience met Contact Center as a Service (CCaaS)

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

pattern

Vooroplopende bedrijven profiteren al volop van de concrete resultaten en nieuwe kansen, mogelijk gemaakt door CCaaS. Zij hebben alles wat ze nodig hebben om te kunnen profiteren van de groeimarkt: zij kunnen innoveren en zich onderscheiden op ieder contactpunt met de klant.

Twijfelt u nog over CCaaS of is uw ontdekkingsreis net gestart dan is dit de ‘go-to’-gids voor alles wat met CCaaS te maken heeft.

Inhoud van de Smart Guide:

  • Wat is CCaaS?
  • De opkomst van CCaaS: flexibele contact centers voor een veranderend publiek
  • Acceptatie Cloud Contact Centers: marktomvang en groei
  • Contact center trends in 2019
  • CCaaS, de basis: wat kun je verwachten van CCaaS
  • Bouwen aan een CCaaS-strategie: verhuizen naar de cloud
  • Gebruik maken van de juiste contact center tools
  • Samenwerking in het contact center: van begin tot eind verbonden
  • AI in het contact center
  • AI naar het contact center brengen
  • Contact centers 2020: de toekomst van CX-technologie

Download de gids en begin de reis naar het leveren van ervaringen die leiden tot sterke, loyale klanten.

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Datacenter, Hardware, Netwerk, Software, CRM, ERP, Big Data, Datacenters, Server, Server, Datacenters, Big Data, Compliance, Datacenters, Mobiliteit, Applicaties, CRM, Samenwerkingssoftware, Zorg, Applicaties, Cloud, Artificial Intelligence

 

box-icon-download

GELIEVE ONDERSTAANDE GEGEVENS CORRECT IN TE VULLEN VOOR EEN GRATIS EXEMPLAAR

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

 Door het indienen van dit formulier, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en gaat u ermee akkoord dat Genesys contact met u kan opnemen via marketing-gerelateerde emails of via de telefoon. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Genesys websites and communicaties zijn onderworpen aan hun eigen privacybeleid.Please agree to the conditions

Download nu

Meer bronnen van Genesys