

Maximaliseer de investering in Customer Experience met Contact Center as a Service (CCaaS)
Deze bron is gepubliceerd door Genesys
Vooroplopende bedrijven profiteren al volop van de concrete resultaten en nieuwe kansen, mogelijk gemaakt door CCaaS. Zij hebben alles wat ze nodig hebben om te kunnen profiteren van de groeimarkt: zij kunnen innoveren en zich onderscheiden op ieder contactpunt met de klant.
Twijfelt u nog over CCaaS of is uw ontdekkingsreis net gestart dan is dit de ‘go-to’-gids voor alles wat met CCaaS te maken heeft.
Inhoud van de Smart Guide:
- Wat is CCaaS?
- De opkomst van CCaaS: flexibele contact centers voor een veranderend publiek
- Acceptatie Cloud Contact Centers: marktomvang en groei
- Contact center trends in 2019
- CCaaS, de basis: wat kun je verwachten van CCaaS
- Bouwen aan een CCaaS-strategie: verhuizen naar de cloud
- Gebruik maken van de juiste contact center tools
- Samenwerking in het contact center: van begin tot eind verbonden
- AI in het contact center
- AI naar het contact center brengen
- Contact centers 2020: de toekomst van CX-technologie
Download de gids en begin de reis naar het leveren van ervaringen die leiden tot sterke, loyale klanten.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Datacenter, Hardware, Netwerk, Software, CRM, ERP, Big Data, Datacenters, Server, Server, Datacenters, Big Data, Compliance, Datacenters, Mobiliteit, Applicaties, CRM, Samenwerkingssoftware, Zorg, Applicaties, Cloud, Artificial Intelligence