flow-image
Okta

Customer Identity & Access Management (CIAM) voor dummies

Deze bron is gepubliceerd door Okta

pattern

U hebt ongetwijfeld 'Customer identity and access management'  (CIAM) gebruikt in uw persoonlijke leven als klant van andere bedrijven - of u zich dat nu realiseerde of niet. Misschien bent u ingelogd op een website om concertkaartjes te kopen. Of misschien heeft u uw sociale media-account gebruikt om in te loggen op een nieuwe e-commerce site. Mogelijk hebt u uw mobiele telefoon gebruikt om wat internetbankieren te doen en een eenmalige toegangscode via sms ontvangen om in te loggen op uw account. Dit zijn enkele alledaagse voorbeelden van hoe klanten CIAM al gebruiken met hun favoriete applicaties, websites en portals.

In dit boek ontdekt u hoe het moderne CIAM uw organisatie kan helpen veilige, naadloze digitale ervaringen te leveren aan uw klanten en partners.

Customer Identity & Access Management (CIAM) For Dummies, Okta Special Edition, bestaat uit acht hoofdstukken die ingaan op:

  • De grondbeginselen van CIAM 
  • Waarom CIAM belangrijker is dan ooit 
  • Waarom u CIAM niet zelf moet proberen te bouwen 
  • Wat een moderne CIAM-oplossing is en hoe die uw organisatie kan helpen 
  • Wat u moet zoeken in een moderne CIAM-oplossing voor uw organisatie 
  • Bloei dankzij een CIAM-oplossing op maat van uw bedrijfsbehoeften 
  • De toekomst van CIAM 
  • Tien belangrijke dingen om te overwegen om u een CIAM-oplossing aan te schaffen om uw organisatie te helpen bloeien 

pattern

Gerelateerde categorie├źn
Software, Hybrid Cloud, CRM, ERP, Server, Server, Compliance, Data Management, CRM, SAN, SAP, Flash, Cloud, Artificial Intelligence

 

box-icon-download
Download nu

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.