Okta
flow-image

Breng veilige, wrijvingsloze klantervaringen sneller op de markt met het moderne CIAM

Deze bron is gepubliceerd door Okta

De manier waarop organisaties met klanten communiceren is in de loop der jaren sterk geëvolueerd en zal dat blijven doen. Websites waren vroeger het belangrijkste interactiepunt van een organisatie, maar door het Internet of Things (IoT) en een hele reeks andere slimme toestellen kunnen klanten nu ook op tal van andere manieren verbinding maken om toegang te krijgen tot digitale diensten en dynamische content te consumeren. 

Klanten verwachten ook dat die ervaringen veilig en privé zijn. De behoefte aan veilige ervaringen is er altijd geweest voor het personeel van een organisatie.  Maar met alle verschillende opvallende veiligheids- en datalekken in het nieuws is de vraag van consumenten naar meer veiligheid en privacy met betrekking tot de bescherming van hun persoonsgegevens en digitale ervaringen groter geworden dan wat sommige organisaties hun personeel nog maar een paar jaar geleden zouden hebben geboden.

Om aan de hoge verwachtingen van de klanten van vandaag te voldoen, de ontwikkelingstijd van digitale ervaringen te verkorten, en potentiële beveiligingsgaten te elimineren, moeten organisaties de identiteit van hun klanten centraal stellen. Een moderne oplossing voor klantenidentiteit en toegangsbeheer (CIAM) kan precies dat doen.

Download om meer te weten te komen! 

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Software, SaaS, ERP, Compliance, Android, SaaS, SAN, SaaS, Cloud