Het is nu nog eenvoudiger om geluidshinder aan te pakken en uw collega’s die binnen en buiten het kantoor telefoongesprekken voeren te ondersteunen....
Gartner heeft onlangs de 2015 Magic Quadrant voor Contact Center infrastructuur uitgebracht, een jaarverslag dat verschillende contactcenter infrastructuur...
Bedrijven en organisaties hebben vaak niet de tijd of gekwalificeerde medewerkers voor de uitvoer van goed (IP)Telecommunicatie - Beheer en/of Management....
Achtergrondgeluiden kunnen invloed hebben op kantoorpersoneel die vaak gebruik maken van een combinatie van vaste telefoons, smartphones en computer softphones...
Het Hacker Report beschrijft de meer dan 300.000 personen waaruit onze hackercommunity momenteel bestaat. Het laat zien waar hackers wonen, wat hen motiveert,...
In het tijdperk van de klant zijn het niet de leidinggevenden die beslissen hoe klantgericht hun bedrijven zijn – de klanten doen dat. Klanten verwachten...
Lawaai speelt een belangrijke rol bij een verminderde motivatie van personeel en veroorzaakt vaak een lager niveau van productiviteit. Het is tijd om geluidsproblemen...
Het verbeteren van elk facet van de klantervaring is vandaag de dag een mantra geworden voor bedrijven. Het traditionele callcenter heeft plaatsgemaakt...
Virgin Media is een marktleider in de telefoon, breedband, en TV markt van het Verenigd Koninkrijk. Om in deze positie te blijven, moet het bedrijf nieuwe...
Kantooromgevingen worden nu gedomineerd door open plan ruimtes en het lawaai van zowel binnenshuis als buitenshuis in werkomgevingen is een toenemend probleem....
Verbeter uw applicatiebeveiliging door onderstaand advies op te volgen om bugpremies en crowdsourced penetratiestesten op te nemen in uw DevOps-pijplijn....
We gebruiken cookies om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Wanneer u doorgaat, gaan wij ervan uit dat u ermee akkoord gaat dat uw webbrowser alle cookies van onze site ontvangt. Bekijk onze cookies policy voor meer informatie over cookies en hoe u deze kunt beheren.